Podmínky a pravidla rezervačního systému

Poskytovatelem služeb je pohybové centrum PIYO, provozovna společnosti Autolamp CZ., s.r.o., IČO: 25941470, DIČ:CZ25941470

On-line rezervační systém zjednodušuje správu vašich PIYO rezervací. Současně v něm budete mít přehled o čerpání kreditu či permanentky. 
O veškerém dění na Vámi založeném účtu budete vždy obratem informování na registrovaný email. O některých službách budete informováni formou SMS na registrovaný mobilní telefon.

Bez registrace není možné využívat služeb rezervačního systému. Pokud tak nebudou nastaveny speciální lekce / rezervace.
 


Podmínky registrace

Před provedením registrace si přečtěte podmínky a pravidla rezervačního systému a provozní řád naší provozovny. Registrací do rezervačního systému potvrzujete seznámení se s provozním řádem a souhlasíte s jeho dodržováním.
Při porušení pravidel dle provozního řádu si vyhrazujeme právo vámi založenou registraci zrušit.


Postup registrace

Základní registraci provedete na stránkách rezervačního systému.
Po otevření stránky klikněte na políčko "Registrovat". Po vyplnění políček (s označením * jsou povinná) a následném uložení vám bude na uvedenou emailovou adresu zaslán potvrzovací email. Je třeba se přihlásit na svůj email a obratem email potvrdit kliknutím na přijatý odkaz. Tímto je registrace ukončena. 


Podmínky rezervace

Rezervaci může provést pouze registrovaný klient. Na jednu registraci lze rezervovat 1 místo.
V případech, kdy nemáte možnost provést rezervaci online, je možné o rezervaci požádat telefonicky.
 

Postup rezervace

  • přihlaste se do rezervačního systému
  • v kalendáři si vyberte aktivitu
  • zobrazí se okno Nastavení čerpání s dotazem, z čeho se má rezervace strhnout.
  • okamžitě budete informováni (v horní části stránky se zobrazí krátkodobě informační pole) -  rezervace proběhla v pořádku či rezervace se nezdařila + důvod nezdaru
  • v okně vámi zvolené aktivity v kalendáři se po úspěšné rezervaci zobrazí písmeno "R", současně je Vám odeslána zpráva na emailovou adresu s informacemi o provedené rezervaci
  • v mimořádných případech lze rezervaci provést po dohodě na recepci 
  • pokud nebude v době přihlášení dostatečný počet nahlášených klientů, v rezervačním okně bude svítit červený nápis Lekce není ještě otevřená. Chybí rezervací: x V poli kalendáře je toto zobrazené jako žlutý trojúhelník s černým vykřičníkem.

 

Podmínky zrušení rezervace a penalizace

Rezervaci může zrušit pouze registrovaný klient, který danou rezervaci uskutečnil. Většina lekcí má svou penalizační zónu., tzn. čas před lekcí, kdy je již zrušení lekce penalizováno. Pokud zrušíte rezervaci před penalizační zónou, systém Vám vrátí celý kredit, nebo vstup na permanentku. Pokud zrušíte rezervaci v penalizační zóně, systém již nevrací kredit, nebo vstup na permanentku (může vrátit část kreditu / vstupu, dle nastavení systému). Penalizační zóna je uvedena u lekce (zobrazí se po najetí myší na lekci)

 

Postup zrušení rezervace

  • přihlaste se do rezervačního systému
  • nastavte kurzor myši na lekci v kalendáři, na kterou jste přihlášení, nebo na lekci klikněte a pak klikněte na Zrušit rezervaci
  • okamžitě budete informováni (v horní části stránky se zobrazí krátkodobě informační pole) -  zrušení rezervace proběhlo v pořádku, nebo zrušení rezervace proběhlo v pořádku – PENALIZACE
  • v okně Vámi zvolené aktivity v kalendáři po úspěšném zrušení rezervace zmizí písmeno "R", současně je Vám odeslána zpráva na emailovou adresu s informacemi o provedeném zrušení rezervace
  • ke zrušení lekce dojde automaticky v případě, že není splněna podmínka nastaveného minimálního počtu přihlášených klientů (min. počet je vždy uveden v detailu aktivity v kalendářním rozpisu). Při automatickém zrušení lekce je kredit / vstup automaticky přiřazen zpět na Váš účet.

Podmínky náhradníka

Do pozice náhradníka se lze přihlásit nejpozději 1 hodinu před zahájením vybrané aktivity. Po tomto časovém limitu se nelze přihlásit jako náhradník, ani nedojde k automatickému přesunutí na uvolněné místo aktivního klienta. 
Pokud se uvolní místo na vybrané aktivitě před časovým limitem 1 hodiny, systém Vás automaticky přesune z náhradníka do aktivního klienta a je vám automaticky stržen kredit či vstup.


Podmínky kreditního systému a postup dobití kreditu
Kredit se dobíjí on-line převodem na účet nebo platební bránou. Minimální částka pro dobití kreditu je 500,- Kč. 

Platnost kreditu od dobití je 12 měsíců. Minimální částka pro prodloužení platnosti kreditu je 500,- Kč


ON - line platba platební branou ComGate

Poskytovatelem platební brány Comgate je společnost Comgate, více zde:

https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana

Informace o platebních metodách - platby kartou a platebními tlačítky bank se základním vysvětlením průběhu platby zde: 
https://help.comgate.cz/v1/docs/cs/platby-kartou 
https://help.comgate.cz/docs/bankovni-prevody

Kontakt pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:
Comgate, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

 

Reklamační řád
V případě jakékoliv reklamace nás kontaktujte na e-mail: info@piyo.cz nebo telef. 778 020 007


Cookies Aby rezervační systém fungoval tak, jak má (souhlas s cookies)